Wednesday, June 15, 2011

"i think i am crazy" -ayat orang putih

gila.
mungkinkah kerana cik shida dari parit yg mendorong saya buat gila. hehe haha huhu!
saya sudah jumpa pintu. tapi masih berkunci. jadi saya cuma berani menjengah di tingkap-tingkap. sekali-sekala ada yg membalas sapaan saya. hati seronok girang gembira..

senyum lagi.
sejak detik itu, seakan tiada lagi perkataan 'bosan' dlm kamus hidup. "saya sudah tahu apa yg saya hendak buat". ianya membuatkan si dia turut tersenyum. "apa saja asalkan awak gembira". si dia. kemudian soal masa depan menjadi lebih senang utk berbicara. ya Allah, inikah jalan yg Engkau tunjukkan..?

'ada aku kisah?'
saya berjanji utk cuba buang jauh-jauh pemikiran- apa yg org akan fikir. bak kata csdp: don't hate me because you can't be me. hehe. sungguh poyo saya ini.


bercuti, bersantai, melepak, berehat.... marilah kita membayangkan sahaja. haha.

0 comments: